"KAS-FIS" Grzegorz Pilich
Szybko, sprawnie i profesjonalnie. Możesz zaufać mi i TY !


Strona główna          O firmie          Oferta          Cennik          Galeria        
  Współpraca          Kontakt



Certyfikat kwalifikowany dla Firm i osób prywatnych






KWALIFIKOWANE CENTRUM CERTYFIKACJI KLUCZY

 

Kwalifikowane Centrum Certyfikacji Kluczy CenCert zajmuje się wystawianiem kwalifikowanych certyfikatów i znaczników czasu. Działamy zgodnie z Ustawą o podpisie elektronicznym, w 2009 roku zostaliśmy wpisani do rejestru firm świadczących usługi certyfikacyjne. CenCert został powołany do istnienia przez firmę Safe Technologies SA (obecnie ENIGMA Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o.).

Chcemy, aby podpisy elektroniczne były nie tylko bezpieczne, ale też przyjazne użytkownikom – dlatego stworzyliśmy łatwe w obsłudze zestawy do podpisu kwalifikowanego.

CenCert bazuje na blisko 20 latach doświadczenia firm COMP i ENIGMA SOI sp. z o.o. w obszarze bezpieczeństwa teleinformatycznego i systemów PKI. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii i rozwiązań informatycznych możemy dostarczać naszym Klientom zaawansowane narzędzia służące do składania podpisu elektronicznego w środowiskach Windows, MAC OS i LINUX. Firma ENIGMA SOI wdraża rozwiązania z zakresu podpisu elektronicznego i poufności w takich instytucjach jak NBP i banki komercyjne, MSZ, MSWiA, Policja czy instytucje NATO. 

W 2010 roku rozpoczęliśmy świadczenie kwalifikowanych usług certyfikacyjnych i możemy zaoferować w tej dziedzinie najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne. Proponowane przez nas Klucze Subskrybentów (służące do realizacji podpisu elektronicznego algorytmem RSA) mają długość 2048 bitów – w odróżnieniu od krótszych i mniej bezpiecznych kluczy oferowanych przez inne firmy certyfikujące.

Możemy też pochwalić się autorskim systemem obsługi Klienta ściśle zintegrowanym z oprogramowaniem do wystawiania certyfikatów. Dzięki temu wystawienie certyfikatu w Punkcie Rejestracji wraz ze wszystkimi formalnościami trwa zazwyczaj tylko kilka minut! 

Naszej działalności przyświeca przekonanie, że na polskim rynku też mogą powstawać bezpieczne i zaawansowane technologicznie rozwiązania informatyczne, które nie ustępują jakością produktom oferowanym przez międzynarodowe korporacje.



OFERTA

Certyfikaty kwalifikowane weryfikujące podpis.

Zgodnie z obowiązującym prawem podpis elektroniczny potwierdzony ważnym kwalifikowanym certyfikatem ma taką samą moc prawną jak tradycyjny podpis składany odręcznie.

Certyfikaty kwalifikowane umożliwiają wysyłanie deklaracji ZUS za pośrednictwem programu Płatnik, wystawianie e-faktur czy podpisywanie listów wysyłanych do organów administracji publicznej.

Dzięki certyfikatom można też bezpiecznie uczestniczyć w aukcjach i przetargach internetowych, sporządzać dokumentację medyczną oraz robić przelewy i inne operacje w bankach, które akceptują certyfikaty kwalifikowane.

Certyfikaty kwalifikowane służą również w sądownictwie – do składania e-pozwów w e-sądach – oraz do zawierania umów cywilno-prawnych drogą elektroniczną.

Bezpieczny podpis elektroniczny dla płatników ZUS

*******

Na mocy ustawy obowiązującej od dnia 21 lipca 2008 roku każdy podmiot, który zatrudnia więcej niż 5 osób, musi rozliczać się z ZUS-em za pomocą bezpiecznego podpisu elektronicznego. Dokumenty związane z ubezpieczeniem są przekazywane do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych za pośrednictwem programu Płatnik i opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym.

Aby był on prawnie wiążący, musi być weryfikowany certyfikatem kwalifikowanym – takim, jak te wydawane przez nasze centrum certyfikacji.

 Oferujemy 2 rodzaje czytników kart kryptograficznych:

  • zestaw standard.
  • zestaw token.

 Pierwszy z nich, czyli PC Twin USB to ergonomiczny i kompaktowy czytnik o niebanalnym wyglądzie i nowoczesnej konstrukcji. Służy do czytania kart elektronicznych stykowych. Łatwo go podłączyć, jest też bardzo przyjazny w użytkowaniu.

                Nasz drugi zestaw – USB Shell Token – szczególnie polecamy osobom mobilnym, które na przykład korzystają z laptopów. Czytnik kart elektronicznych stykowych formatu SIM jest mały, lekki i bardzo wygodny – podłącza się go bezpośrednio do portu USB komputera i nie wymaga już żadnego dodatkowego kabla.

>> INSTRUKCJA INSTALACJI CERTYFIKATU CenCert w PROGRAMIE PŁATNIKA <<

 

>> PROGRAM PŁATNIKA 10.001.001 <<

>> PROGRAM PŁATNIKA 10.002.002 <<

  >> MIGRACJA BAZY DANYCH DO NOWEGO PŁATNIKA <<

Bezpieczny podpis elektroniczny dla Służby Zdrowia

*******

Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia od 1 kwietnia 2013 roku wszyscy lekarze składają wnioski dotyczące ich praktyki lekarskiej w formie elektronicznej.  

Bez podpisu elektronicznego lub bez profilu zaufanego ePUAP przedstawiciele takich zwodów jak lekarz, stomatolog, położna i pielęgniarka nie będą mogli zarejestrować praktyki lekarskiej, zmienić wpisu dotyczącego już istniejącej czy też wykreślić praktyki z rejestru. 

CenCert razem z podpisem elektronicznym oferuje usługę dojazdu Mobilnego Punktu Rejestracji pod wskazany przez Państwa adres.

 Naszego certyfikatu z bezpiecznym podpisem elektronicznym można używać od razu.

 Właśnie dla obsługi systemów medycznych oferujemy promocyjne zestawy w atrakcyjnych cenach:

 
Zestaw CenCert bez czytnika:

Certyfikat ważny 2 lata    209 zł + 23% VAT

**********************************************

Zestaw CenCert standardowy:

Certyfikat ważny 2 lata    249 zł + 23% VAT

*********************************************

Zestaw CenCert token USB:

Certyfikat ważny 2 lata    259 zł + 23% VAT

Bezpieczny podpis elektroniczny dla OSK



*******

Od 19 stycznia 2013 roku Kierownicy Ośrodków Szkolenia Kierowców mają obowiązek przedstawić Staroście najpóźniej w następnym dniu roboczym od rozpoczęcia kursu informacje o jego terminie, czasie i miejscu oraz uczestnikach.

Informacje, o których mowa w ust. 1 pkt 1, 3 i 4 oraz ust. 2 pkt 1 i 3 (Dz.U.2012.1019), mogą być przekazywane drogą elektroniczną z wykorzystaniem podpisu elektronicznego.

Kierownik OSK przesyła te dane za pośrednictwem  portalu https://www.osk.pwpw.pl.

Jeśli zdecydują się Państwo na podpis elektroniczny, może przyjechać do Was Mobilny Punkt Rejestracji.

Mają Państwo do wyboru 2 rodzaje czytników kart kryptograficznych naszej firmy:

  • zestaw standard
  • zestaw token.

                PC Twin USB, czyli zestaw standard to czytnik elektronicznych kart stykowych. Jest łatwy w podłączeniu, a jego obsługa nie wymaga żadnej specjalistycznej wiedzy. Jego niewątpliwym atutem jest również nowoczesna konstrukcja i wygląd. 

USB Shell Token, czyli zestaw token to czytnikkart stykowych formatu SIM. Świetnie sprawdzi się, jeśli korzystasz z kilku komputerów lub laptopa. Dzięki niemu unikniesz noszenia dodatkowych kabli, bo możesz go podłączyć bezpośrednio do portu USB swojego komputera. Do tego wszystkiego jest mały i bardzo lekki.

                CenCert z myślą o Ośrodkach Szkolenia Kierowców przygotował zestawy w promocyjnych cenach:

 
Zestaw CenCert bez czytnika:

Certyfikat ważny 2 lata    175 zł + 23% VAT

**********************************************

Zestaw CenCert standardowy:

Certyfikat ważny 2 lata    215 zł + 23% VAT

**********************************************

Zestaw CenCert token USB:

Certyfikat ważny 2 lata    225 zł + 23% VAT

e-Zefir Elektroniczna akcyza i podatek

*******

Przedstawiamy Państwu e-Zefir, czyli „Moduł Komunikacji Elektronicznej Systemu ZEFIR z Podatnikami”. Moduł dotyczy podatku akcyzowego, podatku od gier i opłaty paliwowej. Dzięki niemu możliwe jest dopełnienie wszelkich wymaganych formalności drogą elektroniczną.

e-Zefir obsługuje następujące dokumenty przesyłane drogą elektroniczną i opatrzone elektronicznym podpisem weryfikowanym naszym kwalifikowanym certyfikatem CenCert:

  • Deklaracja dla podatku akcyzowego AKC-4/AKC-4zo wraz z załącznikami: AKC-4/A, AKC-4/B, AKC-4/C, AKC-4/D, AKC-4/E, AKC-4/F, AKC-4/H, AKC-4/I, AKC-4/J, AKC-4/K,
  • Deklaracja dla podatku od gier POG-5 wraz z załącznikami: POG-5/A, POG-5/C, POG-5/D.
  • Informacja o wyrobach akcyzowych w składzie podatkowym: INF-A, INF-B, INF-C, INF-D, INF-F, INF-I, INF-J oraz INF-K,
  • Deklaracja w sprawie przedpłaty akcyzy AKC-PA,
  • Informacja w sprawie opłaty paliwowej,
  • Zgłoszenie o planowanym nabyciu wewnątrzwspólnotowym wyrobów akcyzowych z akcyzą zapłaconą na terytorium państwa członkowskiego ZPNW,
  • Deklaracja uproszczona nabycia wewnątrzwspólnotowego AKC-U,
  • Deklaracja o wysokości akcyzy pobranej i wpłaconej przez płatnika AKC-P,
  • Deklaracja podatkowa od nabycia wewnątrzwspólnotowego energii elektrycznej AKC-EN,
  • Deklaracja dla podatku od gier POG-4 wraz z załącznikiem POG-4/A oraz POG-4/R,
  • Deklaracja dla podatku od gier urządzających turniej gry pokera POG-P,
  • Informacja o dopłatach w grach liczbowych, telebingo, loteriach pieniężnych GHD-1,
  • Deklaracja dla podatku od wydobycia niektórych kopalin.

 

>> INSTRUKCJA PODPISYWANIA dokumentów podpisem CenCert dla urzędu celnego <<

Informacje o statusie certyfikatu

*******

Informacje o statusie certyfikatu (ważny, unieważniony/zawieszony) jest publikowana przez CenCert poprzez publikację listy CRL, jak też przez udostępnienie usług serwera OCSP (informacja on-line o statusie wybranego certyfikatu).

Obie formy informacji o unieważnieniach i zawieszeniach są dostępne dla wszystkich zainteresowanych bezpłatnie.  

Znacznik czasu

*******

Zgodnie z przepisami o podpisie elektronicznym kwalifikowane znaczniki czasu stanowią dowód istnienia określonej treści (w szczególności dokumentu oznaczonego podpisem elektronicznym) w danym czasie. Znakowanie czasem przez kwalifikowany podmiot świadczący usługi certyfikacyjne wywołuje skutki prawne daty pewnej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

Kwalifikowane znaczniki czasu gwarantują, że w określonym czasie istniała dana treść w dokumencie opatrzonym podpisem elektronicznym. Zgodnie z kodeksem cywilnym znakowanie nimi przez podmiot świadczący usługi certyfikacyjne wywołuje skutki prawne w postaci daty pewnej.

Kwalifikowany znacznik czasu zapewnia dokumentowi wiarygodność („data pewna”) oraz gwarantuje, że dokument ten istniał w określonym czasie. Można też dzięki niemu udowodnić, że dokument nie był od tego czasu zmieniany. 

Kwalifikowane znaczniki czasu wykorzystuje się między innymi przy podpisywaniu faktur elektronicznych, umów i zleceń w formie elektronicznej oraz dokumentacji medycznej przesyłanej drogą elektroniczną. Używane są one również przy przesyłaniu podań czy wniosków do podmiotów administracji publicznej, a także na aukcjach internetowych.

L.p.

Kwalifikowany znacznik czasu

Cena netto

1.

Pakiet 100 znaczników - okres ważności 1 rok

29 zł

2.

Pakiet 500 znaczników - okres ważności 1 rok

45 zł

3.

Pakiet 1000 znaczników - okres ważności 1 rok

89 zł

4.

Pakiet 5000 znaczników - okres ważności 1 rok

399 zł

5.

Pakiet 10000 znaczników - okres ważności 1 rok

749 zł

6.

Pakiet 50000 znaczników i więcej  - okres ważności 1 rok

cena do negocjacji

           

W celu nabycia kwalifikowanych znaczników czasu należy przesłać zamówienie na adres e-mail sprzedaz@cencert.pl, wraz z wyeksportowanym z karty certyfikatem kwalifikowanym do którego ma być przypisany pakiet znaczników czasu.

 


Cennik

Odnowienie Certyfikatu:

Uwaga! Dotyczy także odnowienia certyfikatów wydanych przez inne kwalifikowane centra certyfikacji.

Certyfikat ważny 1 rok       90 zł + 23% VAT
Certyfikat ważny 2 lata    125 zł + 23% VAT

*********************************************

Zestaw CenCert bez czytnika:

Certyfikat ważny 1 rok     190 zł + 23% VAT
Certyfikat ważny 2 lata    235 zł + 23% VAT

*********************************************

Zestaw CenCert standardowy:

Certyfikat ważny 1 rok     230 zł + 23% VAT
Certyfikat ważny 2 lata    275 zł + 23% VAT

*********************************************

Zestaw CenCert token USB:

Certyfikat ważny 1 rok     240 zł + 23% VAT
Certyfikat ważny 2 lata    285 zł + 23% VAT

*************************************

*******

Do pobrania cennik w formacie PDF ->>>

*******

 Dojazd, obsługa i instalacja w siedzibie Klienta

Na terenie miasta Nowego Sącza i okolic  40,65 zł netto.

 + koszty wybranego zestawu (płatne gotówką na postawie dołączonych FV).

 Weryfikacja tożsamości Subskrybenta.

Personalizacja zestawu z podpisem elektronicznym.

Instalacja aplikacji na wskazanej pokazowej stacji roboczej.

Krótkie szkolenie z obsługi aplikacji PEM-HEART (ok. 15 min.).

Instalacja certyfikatu w programie PŁATNIK.

Pozostałe lokalizacje według indywidualnych ustaleń.

Konatakt: kas-fis@onet.pl lub 605-568-071.

Warunki uzyskania i używania certyfikatu

1. Centrum Certyfikacji Kluczy CenCert prowadzone przez firmę Safe Technologies S.A., obecnie ENIGMA Systemy Ochrony Informacji, uzyskało z dniem 21 września 2009r. wpis do rejestru kwalifikowanych podmiotów świadczących usługi certyfikacyjne.

2. CenCert świadczy usługi certyfikacyjne w oparciu o Ustawę o podpisie elektronicznym z dnia 18 września 2001r. 

(Dz. U. Nr 130, poz. 1450) oraz w oparciu o Polityki Certyfikacji.

3. Certyfikaty CCK nie mogą być wykorzystywane niezgodnie z prawem; mogą one być unieważnione w przypadku działań niezgodnych z Polityką Certyfikacji. CenCert ponosi odpowiedzialność za działania z użyciem certyfikatów na zasadach określonych w Ustawie o podpisie elektronicznym oraz w obowiązujących politykach certyfikacji.

4. Bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą ważnego certyfikatu kwalifikowanego wywołuje skutki prawne określone w Ustawie o podpisie elektronicznym oraz innych ustawach odnoszących się do podpisu elektronicznego.

5. Dokumenty w postaci elektronicznej, opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego certyfikatu kwalifikowanego, są równoważne pod względem skutków prawnych z dokumentami podpisanymi odręcznie.

6. Kartę mikroprocesorową, jako bezpieczny komponent techniczny do przechowywania kwalifikowanego certyfikatu elektronicznego, należy przechowywać w sposób gwarantujący pełną kontrolę. Utrata kontroli przez Subskrybenta nad kluczem prywatnym powinna skutkować niezwłocznym unieważnieniem certyfikatu na jego wniosek.

7. Zasady używania kodów PIN Transportowy, PIN i PUK dla kart otrzymanych z Centrum Certyfikacji CenCert:

Przed użyciem karty Subskrybent musi ją aktywować przy użyciu PINu Transportowego, który otrzymuje z CenCert w przesyłce mailowej. 

Trzykrotne błędne podanie PINu Transportowego podczas aktywacji karty powoduje trwałe i nieodwracalne zablokowanie karty.

Podczas aktywacji karty Subskrybent nadaje swoje własne, indywidualne kody PIN oraz PUK, które powinien zapisać w bezpiecznym miejscu, ponieważ jest ich jedynym posiadaczem.

Od chwili aktywacji karty można jej używać posługując się kodem PIN nadanym przez Subskrybenta (PIN Transportowy przysłany przez CenCert już nie jest ważny).

W przypadku trzykrotnego błędnego podania kodu PIN, karta się blokuje, ale można ją odblokować kodem PUK, który nadał Subskrybent. Natomiast trzykrotne błędne podanie kodu PUK powoduje trwałe i nieodwracalne zablokowanie karty.

Karty zablokowanej z powodu błędnego kodu PIN Transportowy albo kodu PUK nie da się ponownie użyć. Należy unieważnić certyfikat związany z tą kartą, a kartę zniszczyć i wyrzucić. Centrum Certyfikacji Kluczy nie ponosi żadnej odpowiedzialności za skutki wynikające z zablokowania karty z powodu wpisania błędnego kodu PIN Transportowy, PIN lub PUK.

8. Zasady używania kodów PIN i PUK dla kart własnych Subskrybenta, na które nagrano certyfikaty CenCert:

Obsługa kodów PIN i ewentualnie PUK odbywa się w aplikacji przeznaczonej do obsługi kart, które posiada Subskrybent. Karta blokuje się  po określonej przez producenta liczbie prób błędnego podania kodu PIN. Może istnieć możliwość odblokowania karty kodem PUK, ale po określonej licznie prób błędnego podania kodu PUK następuje trwałe i nieodwracalne zablokowanie karty.

Karty zablokowanej z powodu błędnego kodu PIN Transportowy albo kodu PUK nie da się ponownie użyć. Należy unieważnić certyfikat związany z tą kartą, a kartę zniszczyć i wyrzucić. Centrum Certyfikacji Kluczy nie ponosi żadnej odpowiedzialności za skutki wynikające z zablokowania karty z powodu wpisania błędnego kodu PIN lub PUK.

9. Podpis elektroniczny może być opatrzony znacznikiem czasu.

10. Znacznik czasu wydany przez kwalifikowany podmiot świadczący usługi certyfikacyjne wywołuje skutki prawne daty pewnej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

11. W przypadku wydawania certyfikatów niekwalifikowanych informuje się, że podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą tego certyfikatu nie wywołuje skutków prawnych równorzędnych podpisowi własnoręcznemu.

12. Każdy, kto składa bezpieczny podpis elektroniczny za pomocą bezpiecznego podpisu elektronicznego należącego do innej osoby podlega grzywnie lub karze pozbawienia wolności do lat 3 albo obu tym karom łącznie.

13. Skargi na działalność CenCert oraz działalność Punktów Rejestracji należy kierować do Kierownika Centrum Certyfikacji Kluczy.

*******

System rejestracji klientów CenCert

Proces zakupu lub odnowienia certyfikatu składa się z następujących kroków:

1. Rejestracja na stronie: https://www.cencert.pl/cli/

2. Wizyta w Punkcie Obsługi Klienta lub kontakt telefoniczny pod numerem 605-568-071 i umówienie się na spotkanie w siedzibie Klienta: (lista POK)

3. Potwierdzenie danych i aktywacja otrzymanej karty elektronicznej.

Szczegółowy opis procesu znajduje się na stronie Zakup certyfikatu

W przypadku problemów zawsze można skontaktować się z POK prosząc o dalsze instrukcje.

W celu zamówienia wizyty Inspektora Rejestracji w siedzibie Klienta lub zakupu większej liczby certyfikatów prosimy o kontakt pod adresem: kas-fis@.onet.pl 

W celu rozpoczęcia procesu rejestracji proszę na stronie nacisnąć przycisk 
i postępować zgodnie z instrukcjami zawartymi na stronie: 
https://www.cencert.pl/cli/

*******

Podpis elektroniczny: lista bezpiecznych urządzeń

*******

L.p.
 

Aplikacja podpisująca i weryfikująca
 

Komponent techniczny
 

1. 

PEM-HEART 3.9.12.37 Signature produkcji ENIGMA SOI 
(aktualna wersja do pobrania  poniżej)

Karta procesorowa Oberthur ID-One Cosmo 64k, z Appletem Java ClassIC i middleware (PKCS#11, CSP) ENCARD produkcji ENIGMA SOI

Oprogramowanie PEM-HEART Signature

PEM-HEART Signature to oprogramowanie produkowane przez firmę ENIGMA Systemy Ochrony Informacji Sp. z o.o.,

i dołączane bezpłatnie do zestawów certyfikacyjnych. 

Może być też pobierane ze strony internetowej. Subskrybenci CenCert mogą korzystać z oprogramowania na wielu komputerach.

Funkcjonalność oprogramowania:

  • wystawianie i weryfikacja kwalifikowanych podpisów elektronicznych
  • znakowanie czasem
  • podpisywanie dowolnych typów plików, w tym plików PDF i XML w formatach naturalnych dla tych plików (PAdES i XAdES, przy czym PAdES od wersji 3.9.7)
  • tworzenie postaci LONG podpisu (podpis oznakowany czasem i uzupełniony o listy CRL lub OCSP w celu ułatwienia późniejszej weryfikacji)
  • podpisy wielokrotne równoległe (każdy podpis niezależny od pozostałych) oraz kontrasygnaty (podpis pod dokumentem i wcześniejszymi podpisami)
  • podpisywanie dokumentów XML zawierających załączniki
  • zmiana PINu do karty, odblokowanie karty kodem PUK


Formaty składanych podpisów:

  • XAdES (norma ETSI TS 101 903)
  • PAdES (format PDF; norma ETSI TS 102 778) - od PEM-HEART w. 3.9.7
  • CAdES CMS i S/MIME (norma ETSI TS 101 733)
  • w przypadku XAdES i CAdES możliwość złożenia podpisu otaczającego lub odłączonego (w osobnym pliku)
  • możliwość dołączenia "typu zobowiązania" (Commitment type indication): potwierdzenie pochodzenia, potwierdzenie otrzymania, potwierdzenie dostarczenia, potwierdzenie wysłania/nadania, formalne zatwierdzenie (proof od aproval), potwierdzenie utworzenia.

 Formaty akceptowanych podpisów

(weryfikacja): jak powyżej plus inne formaty stosowane przez działające w Polsce kwalifikowane centra certyfikacji.

Ograniczenia oprogramowania:

  • Podpisy można składać tylko przy użyciu kwalifikowanych certyfikatów CenCert (nie ma takiego ograniczenia na podpisy weryfikowane)
  • Znaczniki czasu można pobierać tylko z serwera CenCert.
  • Program nie obsługuje szyfrowania.
DO POBRANIA:

L.p. Nazwa programu Systemy operacyjne Data wydania Wymagania techniczne
1.

ENCARD w. 4.1.1.9 w. 32 bit

ENCARD w. 4.1.1.9 w. 64 bit

    Windows XP z SP3/Vista/7/8/10

UWAGA: Oprogramowanie ENCARD jest konieczne do realizacji operacji "zmiana PINu", "odblokowanie PINu" na kartach 3-tokenowych (karty wydawane od 1.11.2016). Doinstalowanie tego oprogramowania jest także konieczne na niektórych systemach Windows 10 dla realizacji standardowych operacji podpisu.
W przypadku gdy przy instalacji Encarda wyświetlą się opcje "Zmień", "Napraw", "Usuń" (jest to zachowanie normalne), należy wybrać opcję "Napraw".

Dla certyfikatów CenCert wystawionych po 6.03.2017 i systemów Windows, potrzebne jest zainstalowanie w systemie Windows nowego certyfikatu wydanego przez NCCert. 

W tym celu proszę kliknąć TUTAJ prawym klawiszem myszy i zapisać plik z certyfikatem (CenCert_QCA_2017.crt).
Następnie kliknąć dwa razy na pobranym pliku, wybrać "Otwórz", potem "Zainstaluj certyfikat...", następnie "Dalej>", jeszcze raz "Dalej>" i następnie "Zakończ" i "OK". 

2018-08-23 Komputer z procesorem Pentium lub zgodnym Port USB dla czytnika kart lub tokenu Pamięć operacyjna umożliwiająca stabilną i wydajną pracę danego systemu 100 MB wolnej pamięci dyskowej

Wzory umów i dokumentów

L.p.

Nazwa dokumentu

Od kiedy obowiązuje

1.

Wzór umowy o świadczenie usług certyfikacyjnych
(
PDF, 347 kB)

2010-04-08

2.

Wzór załącznika nr 1 - w przypadku certyfikatu uniwersalnego, egzemplarz Subskrybenta
(
PDF, 386 kB)

2010-04-08

3.

Wzór załącznika nr 1 - w przypadku certyfikatu uniwersalnego, egzemplarz Centrum Certyfikacji
(
PDF, 361 kB)

2010-04-08

4.

Wzór załącznika nr 1 - w przypadku certyfikatu zawierającego także dane firmy/instytucji, egzemplarz Subskrybenta
(
PDF, 386 kB)

2010-04-08

5.

Wzór załącznika nr 1 - w przypadku certyfikatu zawierającego także dane firmy/instytucji, egzemplarz Centrum Certyfikacji (PDF, 369 kB)

2010-04-08

 

Uwaga !!!

Wzory publikowane są w celu zapoznania się Subskrybentów. 

Nie ma potrzeby przynoszenia wydruków do Punktu Rejestracji. Podpisanie umowy odbywa się na egzemplarzu wydrukowanym z systemu komputerowego, uzupełnionym o dane Subskrybenta wprowadzone w czasie rejestracji. 


Ostatnia aktualizacja: STYCZEŃ 2019